13.01.2022
Fərhad Abdullayevin sədrliyi ilə
Azərbaycan Respublikası Konstitusiya Məhkəməsi Plenumunun xüsusi konstitusiya
icraatının yazılı prosedur qaydasında növbəti məhkəmə iclası keçirilib.
İclasda Gəncə Hərbi Məhkəməsinin
müraciəti əsasında Azərbaycan Respublikası İnzibati Xətalar Məcəlləsinin
34-1-ci və 156.2-ci maddələrinin həmin Məcəllənin 30.2-ci, 610-618-ci maddələri
ilə əlaqəli şəkildə şərh edilməsinə dair konstitusiya işinə baxılıb.
Konstitusiya Məhkəməsinin Plenumu iş
üzrə hakim C.Qaracayevin məruzəsini, maraqlı subyektlərin nümayəndələrinin -
Gəncə Hərbi Məhkəməsinin hakimi K.Muxtarovun və Milli Məclis Aparatının sektor
müdiri K.Paşayevanın, mütəxəssislər Baş Prokurorluğun Hüquqi təminat və insan
hüquqları məsələləri idarəsinin rəisi A.Osmanovanın, Bakı Apellyasiya
Məhkəməsinin hakimi F.Qasımovun, Bakı Hərbi Məhkəməsinin sədri H.Həsənovun
mülahizələrini və işin materiallarını araşdırıb müzakirə edərək qərar qəbul
edib.
Qərarda deyilir ki, İnzibati Xətalar
Məcəlləsinin 41-ci fəslində nəzərdə tutulmuş inzibati xətaları törətmiş, lakin
hərbi xidmətdən tərxis olunduğuna görə hərbi qulluqçu statusunu itirən şəxsin
hauptvaxtda saxlanılması bu Məcəllənin 156.2-ci maddəsinin hüquqi mahiyyətinə
və məqsədinə uyğun olmadığından, onlar müvafiq icra hakimiyyəti orqanının
müəyyən etdiyi yerlərdə mühafizə altında saxlanılmalıdır.
İnzibati Xətalar Məcəlləsinin
34-1-ci maddəsinin mənasına uyğun olaraq, hakim hərbi xidmət əleyhinə inzibati
xətaların törədilməsinə görə şəxs barəsində bu Məcəllənin Xüsusi hissəsinin
müvafiq maddəsində nəzərdə tutulmuş inzibati həbs əvəzinə cərimə növündə tənbeh
tətbiq edə bilməz.
Məhkəmələr tərəfindən hərbi xidmət
əleyhinə inzibati xətaları törətmiş şəxslər barəsində tənbeh tətbiq olunarkən
onların Azərbaycan Respublikasının ərazi bütövlüyünün qorunmasında,
dövlətimizin müdafiəsi və təhlükəsizliyinin təmin edilməsində müstəsna
xidmətləri, habelə şəxsiyyətini xarakterizə edən müsbət hallar İnzibati Xətalar
Məcəlləsinin 32.2-ci maddəsinə müvafiq olaraq yüngülləşdirici hal qismində
nəzərə alınmalıdır.
Qərar dərc edildiyi gündən qüvvəyə
minir, qətidir, heç bir orqan və ya şəxs tərəfindən ləğv oluna, dəyişdirilə,
yaxud rəsmi təfsir edilə bilməz.